Flavalicious!

by

Flavalicious!

Chocolate, lychee and tangerine that’s good for your mouth? Yup yup yup! Close-up has come out with a limited edition line — the Flavalicious variants in Choco Loco, Luscious Lychee and Tangerine Burst. Being the eager beaver that I am, I’ve tried them all!

Tangerine Burst is like brushing with an orange candy rolling around inside your mouth. Luscious Lychee is like having dessert. And Choco Loco is like having the best of both worlds — a chocolate that’s good for your mouth! It’s my personal favorite. The great thing about these toothpastes is that while the distinct flavor of each variant is the first thing that hits you, you don’t lose out on the minty toothpaste taste.

I especially like brushing with Choco Loco when I’m craving for a chocolate bar but I don’t want the sugar. I just grab my toothbrush, my Choco Loco and brush away. It’s like brushing with Andes Chocolate Mint. This is a must-try for chocolate lovers!

Let me know what flavor suits you!

22 Comments on Flavalicious!

  1. sha
    July 22, 2005 at 3:54 pm (16 years ago)

    not for someone with senstive teeth like me…..but I can ask my friend who is now in Phils for hols to bring me some I can always try I have the feeling I will go for the orangey taste

    Reply
  2. Erik
    July 22, 2005 at 4:14 pm (16 years ago)

    I find it quite ironic but intersting — brushing with food flavors? :)

    Reply
  3. Toni
    July 22, 2005 at 5:26 pm (16 years ago)

    sha: The Tangerine Burst is an interesting one!

    Erik: Yeah! Try mo, man. Yummee!

    Reply
  4. eye
    July 22, 2005 at 8:28 pm (16 years ago)

    choco loco sounds interesting, what a guilt-free satisfaction everytime i’m craving for chocolates! thanks for sharing, mai-try nga hehehe!

    Reply
  5. paz
    July 22, 2005 at 9:31 pm (16 years ago)

    hi toni, i wish we have them here in the states! ma-pabili nga!

    have a great weekend!

    Reply
  6. Marie
    July 23, 2005 at 12:42 am (16 years ago)

    Hi toni! tnx for the reply. will it be ok if ur visit ur site more often? I should try all the above flavors. Happy long week-end.Holiday daw on Monday dahil sa SONA.

    Reply
  7. toni
    July 23, 2005 at 7:58 pm (16 years ago)

    eye : Yes yes try mo!

    paz: Limited edition lang daw so pabili while you can!

    Marie : Oo nga holiday raw, oh well, more resting time for me!

    Reply
  8. Zita
    July 23, 2005 at 11:08 pm (16 years ago)

    Ineng,

    Can you get me those? Try natin! Baka kase di matuloy uwi ko….huhuhu

    Reply
  9. ajay
    July 23, 2005 at 11:58 pm (16 years ago)

    HI Toni. I bought this today without knowing it was on your blog and brushed with the Choco LOco kanina..chocolatey na medyo minty. Actually I bought it because my son is a choco lover..i wonder if it will be a hit with him, hope so;) hehe

    Reply
  10. Jean
    July 24, 2005 at 9:49 am (16 years ago)

    I’ve never seen anything like this! It looks good enough to eat as dessert… Numm numms!!

    I’m going to have to visit our local filipino grocery store and look for it.

    There goes my diet!! :(

    Reply
  11. Paparazzi
    July 25, 2005 at 7:25 am (16 years ago)

    I still have to read a lousy indorsement of basic commodities like Close Up. I marvel at the way you make the trio appear better than my Colgate. You are such a marvelous indorser, Toni. Btw, it is not a sin to earn good money on the side. Hehehee!

    I have not tried any of those but because you have said it, I will try and see if I can change mine for the better. :) :) :)

    Reply
  12. toni
    July 25, 2005 at 2:06 pm (16 years ago)

    ajay:: Did you like it? 😀 Lemme know if your son likes it too!

    Jean: I hope it’s available in your area!

    Paparazzi: Try it, you might like it! 😉

    Reply
  13. toni
    July 25, 2005 at 2:08 pm (16 years ago)

    Zita: Uuuuy paano kaya? Teka, kailan ba bday mo? 😉 Email mo sa akin home addy mo.

    Reply
  14. tanya
    July 25, 2005 at 4:55 pm (16 years ago)

    wow… that’s a first! kind of weird having sugar like that in my mouth.. i don’t think i can handle it mentally. hahaha! tanya.. weirdo!

    Reply
  15. Toni
    July 26, 2005 at 10:38 am (16 years ago)

    tanya: Hehehe try mo muna!

    Reply
  16. BabyPink
    July 26, 2005 at 6:11 pm (16 years ago)

    parang ang weird ng choco loco. ma-try nga. alam mo naman ang aking sweet tooth, OA!:)

    Reply
  17. chinita_jill
    July 26, 2005 at 10:07 pm (16 years ago)

    Naintriga ako sa mga bagong flavors! And limited edition lang! I’m emailing my sisters to demand that they buy and save some for me! :o) Haha!

    It’s so nice to read your blog and find little daily life tidbits that keep me updated with the Philippines.

    Thanks for the email, btw!! :o)

    Reply
  18. Toni
    July 27, 2005 at 1:11 pm (16 years ago)

    diane: hmmm… bigyan kitang sample pag nagkita tayo. hehehe.

    jill: yeah! tell your sister to keep some for you for when you come back home! no prob on the email… hope i was able to help you out with the celebration. and yeah, you know me, i don’t like blogging about serious and heavy stuff. we get our fill of that from the news already!

    Reply
  19. Lee
    August 19, 2010 at 10:21 am (11 years ago)

    thx toni.. actually, im only practicing how to cook for me serve my hubby well.. whahahha.. but, really thaks a lot..

    Reply
  20. Lee
    August 19, 2010 at 10:23 am (11 years ago)

    nee.. kulang.. whwhahh.. for me to serve pala… whahha.. btw, dami kng nala2man mga recipe sa site muh at healthy pah.. so, thx tlaga..

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment *






CommentLuv badge